dc.contributor.author | Fugle, Gunn Karoline | |
dc.date.accessioned | 2011-01-28T13:46:30Z | |
dc.date.available | 2011-01-28T13:46:30Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.citation | Kapittel i boken: Musikk i psykisk helsearbeid med barn og unge | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-82-7853-060-3 | |
dc.identifier.issn | 0333-3760 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/172207 | |
dc.description.abstract | I det følgjande vil det bli presentert eit musikkterapeutisk arbeid med ungdom med samansette vanskar og store belastningar i livet. Spørsmålet om terapi for denne gruppa er ikkje kva intervensjon som er utviklande, men kva intervensjonsform som utviklar kven (Roth & Fonagy 1996). Målet med denne artikkelen er å vurdere eigen aktivitet med musikkterapi som metode på ein poliklinikk for psykisk helsevern for barn og unge (BUP), og i den konteksten prøve å vise at musikkterapi er ei aktuell intervensjonsform. Bessel van der Kolk m.fl. (2006) evaluerer eit teaterbasert voldsforebyggande program for ungdom, og spør om det i for stor grad vert snakka om vonde og vanskelege opplevingar, framfor å nytte til dømes drama, musikk og dans for å uttrykke seg. I artikkelen utdjupar han kvifor meiningsfull kreativ aktivitet har betre effekt for målgruppa enn til dømes berre samtaleterapi. | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | Norges musikkhøgskole | en_US |
dc.relation.ispartofseries | NMH-publikasjoner;2009:5 | |
dc.relation.ispartofseries | Skriftserie fra Senter for musikk og helse;2 | |
dc.subject | musikkterapi | en_US |
dc.subject | samspill | en_US |
dc.subject | band | en_US |
dc.subject | gruppe | en_US |
dc.subject | ungdom | en_US |
dc.title | Ungdom, samspel og komponering | en_US |
dc.type | Chapter | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |
dc.subject.nsi | Music therapy: 113 | en_US |
dc.source.pagenumber | S. 61-84 | en_US |