dc.contributor.author | Arnesen, Merete Tobiassen | |
dc.date.accessioned | 2010-02-18T14:55:45Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.citation | I: Perspektiver på musikk og helse : 30 år med norsk musikkterapi, S. 339 - 349 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7853-052-8 | |
dc.identifier.issn | 0333-3760 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/172177 | |
dc.description.abstract | I dette kapitlet setter jeg fokus på praksisundervisningen i musikkterapistudiet. Det handler først om hva det er man lærer i faget praksis, som ofte betegnes som musikkterapeutens ”hovedinstrument”. Deretter sier jeg noe om hvordan man lærer gjennom praksisundervisningen, og tilslutt hvilke roller praksislærer har og noen tanker om veien videre. | en |
dc.format.extent | 81989 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nob | en |
dc.publisher | Norges musikkhøgskole | en |
dc.relation.ispartof | Perspektiver på musikk og helse : 30 år med norsk musikkterapi | |
dc.relation.ispartofseries | Skriftserie fra Senter for musikk og helse;1 | |
dc.relation.ispartofseries | NMH-publikasjoner;2008:3 | |
dc.subject | musikkterapi | en |
dc.subject | praksisundervisning | en |
dc.title | Musikkterapi i praksis, praksis i musikkterapi : om praksislærerens rolle i musikkterapistudiet | en |
dc.type | Chapter | en |
dc.type | Peer reviewed | en |
dc.subject.nsi | VDP::Humanities: 000::Musicology: 110::Music therapy: 113 | en |
dc.source.pagenumber | 339 - 349 | en |
dc.source.volume | 2008 | en |
dc.source.issue | 3 | en |