Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorArnesen, Merete Tobiassen
dc.date.accessioned2010-02-18T14:55:45Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationI: Perspektiver på musikk og helse : 30 år med norsk musikkterapi, S. 339 - 349
dc.identifier.isbn978-82-7853-052-8
dc.identifier.issn0333-3760
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/172177
dc.description.abstractI dette kapitlet setter jeg fokus på praksisundervisningen i musikkterapistudiet. Det handler først om hva det er man lærer i faget praksis, som ofte betegnes som musikkterapeutens ”hovedinstrument”. Deretter sier jeg noe om hvordan man lærer gjennom praksisundervisningen, og tilslutt hvilke roller praksislærer har og noen tanker om veien videre.en
dc.format.extent81989 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoben
dc.publisherNorges musikkhøgskoleen
dc.relation.ispartofPerspektiver på musikk og helse : 30 år med norsk musikkterapi
dc.relation.ispartofseriesSkriftserie fra Senter for musikk og helse;1
dc.relation.ispartofseriesNMH-publikasjoner;2008:3
dc.subjectmusikkterapien
dc.subjectpraksisundervisningen
dc.titleMusikkterapi i praksis, praksis i musikkterapi : om praksislærerens rolle i musikkterapistudieten
dc.typeChapteren
dc.typePeer revieweden
dc.subject.nsiVDP::Humanities: 000::Musicology: 110::Music therapy: 113en
dc.source.pagenumber339 - 349en
dc.source.volume2008en
dc.source.issue3en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel