Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorFugle, Gunn Karoline
dc.date.accessioned2011-01-28T13:46:30Z
dc.date.available2011-01-28T13:46:30Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationKapittel i boken: Musikk i psykisk helsearbeid med barn og ungeen_US
dc.identifier.isbn978-82-7853-060-3
dc.identifier.issn0333-3760
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/172207
dc.description.abstractI det følgjande vil det bli presentert eit musikkterapeutisk arbeid med ungdom med samansette vanskar og store belastningar i livet. Spørsmålet om terapi for denne gruppa er ikkje kva intervensjon som er utviklande, men kva intervensjonsform som utviklar kven (Roth & Fonagy 1996). Målet med denne artikkelen er å vurdere eigen aktivitet med musikkterapi som metode på ein poliklinikk for psykisk helsevern for barn og unge (BUP), og i den konteksten prøve å vise at musikkterapi er ei aktuell intervensjonsform. Bessel van der Kolk m.fl. (2006) evaluerer eit teaterbasert voldsforebyggande program for ungdom, og spør om det i for stor grad vert snakka om vonde og vanskelege opplevingar, framfor å nytte til dømes drama, musikk og dans for å uttrykke seg. I artikkelen utdjupar han kvifor meiningsfull kreativ aktivitet har betre effekt for målgruppa enn til dømes berre samtaleterapi.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherNorges musikkhøgskoleen_US
dc.relation.ispartofseriesNMH-publikasjoner;2009:5
dc.relation.ispartofseriesSkriftserie fra Senter for musikk og helse;2
dc.subjectmusikkterapien_US
dc.subjectsamspillen_US
dc.subjectbanden_US
dc.subjectgruppeen_US
dc.subjectungdomen_US
dc.titleUngdom, samspel og komponeringen_US
dc.typeChapteren_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.subject.nsiMusic therapy: 113en_US
dc.source.pagenumberS. 61-84en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel