Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorWorren, Pål André Grimstad
dc.date.accessioned2020-11-10T12:25:00Z
dc.date.available2020-11-10T12:25:00Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2687106
dc.descriptionNorges musikkhøgskole. Masteroppgave. Musikkpedagogikken_US
dc.description.abstractSamandrag - Denne avhandlinga undersøkjer korleis bruk av korpskonkurranse som pedagogisk verkemiddel kan ha innverknad på eit skulekorps si utvikling. Hensikta har vore å setje søkelys på bruken av konkurranse i norske skulekorps og belyse kva haldningar og syn som trer fram blant musikantane og dei vaksne i korpset. Undersøkinga er gjennomført med ei kvalitativ tilnærming, med bruk av observasjon av korpsøvingar og semistrukturerte gruppeintervju. Studien fokuserer på to skulekorps i Norges Musikkorps Forbund (NMF) sin region Øst, og følgjer desse gjennom oppkøyringa til deltaking på Distriktsmesterskapet 2019. Informantane i studien er eit utval av musikantane i dei to skulekorpsa, totalt 14 informantar, sju i kvart korps. Informantane hadde aldersvariasjonar frå 9 til 19 år, og hadde jamn fordeling mellom instrumentgruppene i det respektive korps. Funna vert kategorisert utifrå korleis konkurransedeltakinga kjem til syne i praksis, kva haldningar som kjem fram hos vaksne og kva syn og haldningar musikantane i skulekorpset har på deltaking i korpskonkurransar. Funna i studien vert så drøfta i lys av av aktivitetsteoriske og motivasjonsteoretiske perspektiv. Studien peikar mot at innverknaden konkurranse kan ha på eit skulekorps vil avhenge av ei rekke faktorar i og rundt korpset, potensielt både positivt og negativt. Konkurransedommarar vert tilskrivne stor påverknadskraft på innverknaden konkurransedeltakinga kan ha for skulekorps, saman med dirigentane sine val av repertoar og pedagogiske og didaktiske val. Nøkkelord: Skolekorps, musikk, konkurranse, motivasjon, sjølvbestemmelsesteori, aktivitetsteori, medieringen_US
dc.description.abstractSummary - “If we win, we get pizza!” – A qualitative study about marching band and competition participation. This dissertation examines how the use of marching band competition as an educational tool may influence the development of a school marching band. The purpose has been to turn the spotlight to the use of competition in Norwegian school bands and to shed light on the attitudes and views that emerge among the children and the adults in the band. The survey was carried out with a qualitative approach, using observation of band rehearsals and semi-structured group interviews. The study focuses on two school bands in the Norwegian Association of Marching Bands’ (NMF) region East, and follows them through the call for participation in the District Championship 2019. The informants in the study are a selection of the children in the two school bands, a total of 14 informants, seven in each band. Ages of informants ranged from 9 to 19 years old, with an even distribution amongst the instrument groups in the respective bands. Findings are categorized according to how competition participation appears in practice, what attitudes that emerge from adults and what views and attitudes the children in the school band have towards participation in competitions. The findings in the study is then discussed in light of activity-theoretical and motivation-theoretical perspectives. The study points towards that the impact competition may have on a school band depends on a number of factors in and around the band, potentially both positive and negative. Competition judges host great influence on the impact competition can have for school bands, along with the conductors' choices of repertoire and pedagogical and didactic choices. Keywords: School band, music, competition, motivation, self-determination theory, activity theory, mediationen_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherNorges musikkhøgskoleen_US
dc.relation.ispartofseriesNorges musikkhøgskole. Masteroppgave. Musikkpedagogikk;2020
dc.subjectkorpskonkurranseren_US
dc.subjectskolekorpsen_US
dc.subjectmusikken_US
dc.subjectkonkurranseen_US
dc.subjectmotivasjonen_US
dc.subjectsjølvbestemmelsesteorien_US
dc.subjectaktivitetsteorien_US
dc.subjectmedieringen_US
dc.subjectschool banden_US
dc.subjectmusicen_US
dc.subjectcompetitionen_US
dc.subjectmotivationen_US
dc.subjectself-determination theoryen_US
dc.subjectactivity theoryen_US
dc.subjectmediationen_US
dc.titleHvis vi vinner får vi pizza! Ein kvalitativ studie om skulekorps og konkurransedeltaking.en_US
dc.title.alternative“If we win, we get pizza!” – A qualitative study about marching band and competition participation.en_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.subject.nsiVDP::Humaniora: 000::Musikkvitenskap: 110::Musikkpedagogikk: 114en_US
dc.source.pagenumberviii, 97 s.en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

  • Masteroppgaver [283]
    Masteroppgaver levert ved Norges musikkhøgskole

Vis enkel innførsel