dc.contributor.author | Håvik, Kristoffer Fossheim | |
dc.date.accessioned | 2020-11-13T14:22:00Z | |
dc.date.available | 2020-11-13T14:22:00Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2687871 | |
dc.description | Norges musikkhøgskole. Masteroppgave. Komposisjon | en_US |
dc.description.abstract | Abstract - Norsk -
Denne teksten fylgjer seks nye verk for store jazzensemble. Med utgangspunkt i ynsket om eit meir personleg formspråk, diskuterer eg, m.a. med perspektiv frå kognitiv psykologi og tekstlingvistikk, formbygnad i min eigen musikk for å prøve å oppnå ei meir fundamental og sjangeragnostisk forståing for form, og for å Spesifikt undersøkjer eg kva slags komposisjonsstrategiar eg har brukt for å skape (og bryte med) verksspesifikke/-interne spelereglar (syntaks) og forventingar (schemata).
- English -
This text supplements six new works for large jazz ensembles composed over a period of three years. In search of a more personal expression of musical form, I include perspectives from cognitive psychology and text linguistics in the discussion of formal constructions within my own music, so as to improve my understanding of musical form on a more fundamental and genre-agnostic level, as well as to explain and externalize certain aspects of my tacit knowledge of form. Specifically, I examine the compositional strategies and techniques I have employed to set up (and break) work-specific/-internal rules (syntax) and expectations (schemata). | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | Norges musikkhøgskole | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Norges musikkhøgskole. Masteroppgave. Komposisjon;2020 | |
dc.subject | komposisjon | en_US |
dc.subject | jazzkomposisjon | en_US |
dc.title | Frå skjema til schema. Ei praksisbasert utforsking av forholdet mitt til form i jazzkomposisjon | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Humaniora: 000::Musikkvitenskap: 110::Musikkteori: 112 | en_US |
dc.source.pagenumber | ix, 40 s. | en_US |