Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHåvik, Kristoffer Fossheim
dc.date.accessioned2020-11-13T14:22:00Z
dc.date.available2020-11-13T14:22:00Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2687871
dc.descriptionNorges musikkhøgskole. Masteroppgave. Komposisjonen_US
dc.description.abstractAbstract - Norsk - Denne teksten fylgjer seks nye verk for store jazzensemble. Med utgangspunkt i ynsket om eit meir personleg formspråk, diskuterer eg, m.a. med perspektiv frå kognitiv psykologi og tekstlingvistikk, formbygnad i min eigen musikk for å prøve å oppnå ei meir fundamental og sjangeragnostisk forståing for form, og for å Spesifikt undersøkjer eg kva slags komposisjonsstrategiar eg har brukt for å skape (og bryte med) verksspesifikke/-interne spelereglar (syntaks) og forventingar (schemata). - English - This text supplements six new works for large jazz ensembles composed over a period of three years. In search of a more personal expression of musical form, I include perspectives from cognitive psychology and text linguistics in the discussion of formal constructions within my own music, so as to improve my understanding of musical form on a more fundamental and genre-agnostic level, as well as to explain and externalize certain aspects of my tacit knowledge of form. Specifically, I examine the compositional strategies and techniques I have employed to set up (and break) work-specific/-internal rules (syntax) and expectations (schemata).en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherNorges musikkhøgskoleen_US
dc.relation.ispartofseriesNorges musikkhøgskole. Masteroppgave. Komposisjon;2020
dc.subjectkomposisjonen_US
dc.subjectjazzkomposisjonen_US
dc.titleFrå skjema til schema. Ei praksisbasert utforsking av forholdet mitt til form i jazzkomposisjonen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.subject.nsiVDP::Humaniora: 000::Musikkvitenskap: 110::Musikkteori: 112en_US
dc.source.pagenumberix, 40 s.en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

  • Masteroppgaver [283]
    Masteroppgaver levert ved Norges musikkhøgskole

Vis enkel innførsel