Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorDanielsen, Brit Ågot Brøske Danielsen
dc.date.accessioned2015-01-20T09:43:32Z
dc.date.available2015-01-20T09:43:32Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationI: Løft blikket – gjør en forskjell. Erfaringer og ringvirkninger fra et musikkprosjekt i Libanonnb_NO
dc.identifier.isbn978-82-7853-085-6
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/274368
dc.description.abstractGjennom denne antologien presenteres og synliggjøres Libanonprosjektet som et utviklingsprosjekt gjennom mer enn 10 år, der det har vært utarbeidet årlige rapporter som beskriver aktivitetene og aksjonene som har vært gjennomført. Ut over det arbeidet som gjennomføres lokalt i Libanon, har det også vært en intensjon å involvere og inspirere til ulike typer forsknings- og utviklingsaktiviteter (FoU) i tilknytning til dette arbeidet. I dette kapitlet presenteres forskningsarbeid som har vært gjort i Libanonprosjektet, der jeg velger å inkludere forskningsarbeid som har blitt formidlet i skriftlig form. Det har også vært gjennomført ulike presentasjoner. Videre har det blitt utarbeidet undervisningsmateriell i form av arrangementer av låter og repertoar, samt CD-er med aktuelt undervisningsstoff, laget og spilt inn for bruk i Libanonprosjektet. Dette er en svært verdifull samling som de involverte i Libanon kan bruke i sitt daglige arbeid. I tillegg finner vi noen beskrivelser av undervisningsinnhold og undervisningsideer i rapporter og bøker utgitt av stiftelsen Forum for kultur og internasjonalt samarbeid. Til slutt i kapitlet finnes en fullstendig liste over publikasjoner, presentasjoner, undervisningsmateriell og studentoppgaver som har blitt gjennomført med utgangspunkt i Libanonprosjektet.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNorges musikkhøgskolenb_NO
dc.relation.ispartofseriesNMH-publikasjoner;2013:9
dc.subjectmusikkpedagogisk FoUnb_NO
dc.subjectLibanonprosjektetnb_NO
dc.titleTidligere FoU-virksomhet i Libanonprosjektetnb_NO
dc.typeChapternb_NO
dc.subject.nsiVDP::Humanities: 000::Musicology: 110::Music pedagogics: 114nb_NO
dc.source.pagenumberS. 107-126nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel