Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorRastau, Mary-Janine
dc.date.accessioned2022-11-24T08:49:28Z
dc.date.available2022-11-24T08:49:28Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3033784
dc.descriptionNorges musikkhøgskole. Masteroppgave. Musikkterapien_US
dc.description.abstractDenne masteroppgaven er en studie om hvordan instrumentallærere i kulturskolen underviser i øving for nybegynnere og viderekommende elever. Oppgaven inkluderer tidligere forskning om øving, samt teorier og strategier knyttet til undervisningen i øving. For å svare på hovedproblemstillingen har jeg gjennomført et skriftlig intervju der ti instrumentallærere fra ulike kulturskoler deltok anonymt og svarte på sju spørsmål. Undersøkelsen viser at undervisning i øving spiller en viktig rolle i instrumentalundervisningen og at lærerne bruker ulike metoder avhengig av hvilket nivå elevene befinner seg i, om de er nybegynnere eller viderekommende elever.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNorges musikkhøgskoleen_US
dc.relation.ispartofseriesNorges musikkhøgskole. Masteroppgave. Musikkterapi;2021
dc.subjectmusikkterapien_US
dc.subjectkulturskolenen_US
dc.subjectøvingen_US
dc.subjectinstrumentallærereen_US
dc.subjectinstrumentallæreen_US
dc.subjectpedagogikken_US
dc.titleUndervisning av øving i instrumentalundervisning i kulturskolenen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.subject.nsiVDP::Humaniora: 000::Musikkvitenskap: 110::Musikkterapi: 113en_US
dc.source.pagenumberv, 98 s.en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

  • Masteroppgaver [283]
    Masteroppgaver levert ved Norges musikkhøgskole

Vis enkel innførsel