• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Blar i på emneord 
  •   Hjem
  • Blar i på emneord
  •   Hjem
  • Blar i på emneord
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Blar i NMH Brage på emneord "affective discursive practice"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sorter på:

Rekkefølge:

Resultater:

Viser treff 1-1 av 1

  • Tittel
  • Utgivelsesdato
  • Registreringsdato
  • Forfatter
  • stigende
  • synkende
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • ”It’s so easy to feel inadequate” – music teachers’ discussions regarding music education and social aims 

      Kuuse, Anna-Karin (Nordisk musikkpedagogisk forskning;Årbok 19, Chapter; Peer reviewed, 2019)
      ABSTRACT. - The aim of the present article is to discuss the social aspects of music education for children and young people. Societal challenges such as social vulnerability and increasing segregation have highlighted ...

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit
       

       

      Bla i

      Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

      Min side

      Logg inn

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit