Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorFrisk, Rita Strand
dc.contributor.authorTolaas, Tone Jordal
dc.date.accessioned2017-08-22T09:46:48Z
dc.date.available2017-08-22T09:46:48Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2451397
dc.descriptionNorges musikkhøgskole. Masteroppgave. Musikkterapinb_NO
dc.description.abstractI denne studia utforskas ein familie sin eigen oppleving av å delta i eit musikkterapitilbod ved Nydalen voksenopplæring som pårørande til klienten Therese. Studia er vitskapsfilosofisk og metodologisk forankra i fenomenologien. Gjennom metoden semi-strukturerte kvalitative forskingsintervju fortel kvar av informantane sine personlege opplevingar av deltakinga, og dette gir eit unikt innblikk i korleis musikkterapi kan vere til hjelp for familiar i sårbare situasjonar. Gjennom analysemetoden interpretative phenomenological analysis (IPA) blei svara til informantane systematisert og viktige fellestrekk tredde fram. Informantane sine forteljingar avdekker verknader av musikkterapien som blei plassert i fire kategoriar; 1) Individet, 2) Familien, 3) Verknader for Therese og 4) Ringverknader. Kvar av kategoriane har underkategoriar visualisert som ein modell i kapittel 2. Funna blir så drøfta i lys av teoriar frå musikkterapien og sosiologiennb_NO
dc.description.abstractThis study explores a family’s own experience with participating in a weekly music therapy session at Nydalen voksenopplæring, as the next of kin to the client Therese. The study has a phenomenological basis through its fundament in philosophy of science and methodology. Through semi-structured qualitative interviews, each of the informants’ personal experiences with participating are unveiled, and this is a unique take on how music therapy can be helpful to families in vulnerable situations. The informants’ stories are systematically analysed through the analytic procedure interpretative phenomenological analysis (IPA). The informant’s reports on the consequences of participating are placed in four categories; 1) The Individual, 2) The Famliy, 3) Consequences for Therese and 4) Reverberation. Each category has its own sub-categories, visualized in a model in chapter 2. The results will then discussed in light of theories from the music therapy and sociology literaturenb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.publisherNorges musikkhøgskolenb_NO
dc.relation.ispartofseriesNorges musikkhøgskole. Masteroppgave. Musikkterapi;2017
dc.subjectmeiningnb_NO
dc.subjectsamanhengnb_NO
dc.subjectsence of coherencenb_NO
dc.subjectaffordancenb_NO
dc.subjectappropriationnb_NO
dc.subjectmusikkterapinb_NO
dc.subjectfellesskapnb_NO
dc.subjectaktørstatusnb_NO
dc.subjectmeaningnb_NO
dc.subjectcoherencenb_NO
dc.subjectmusic therapynb_NO
dc.subjectcommunitynb_NO
dc.subjectsense of agencynb_NO
dc.subjectincreasing possibilities for actionnb_NO
dc.titleMusikkterapi i ein familiekontekst. Ei kvalitativ intervjuundersøking der ein familie som pårørande til klienten, deltek i eit musikkterapeutisk forløpnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Humaniora: 000::Musikkvitenskap: 110::Musikkterapi: 113nb_NO
dc.source.pagenumberix, 64 s.nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

  • Masteroppgaver [283]
    Masteroppgaver levert ved Norges musikkhøgskole

Vis enkel innførsel