dc.contributor.author | Berg, Anna Linh Nguyen | |
dc.date.accessioned | 2023-11-22T13:15:12Z | |
dc.date.available | 2023-11-22T13:15:12Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3104144 | |
dc.description | Norges musikkhøgskole. Masteroppgave. Komposisjon | en_US |
dc.description.abstract | Jeg har gjennom masteroppgaven vist hvordan jeg har forstått og arbeidet med begrepene subtil flersjiktighet og subtil flertydighet, og ved å vise i noen av mine nyere verk hvordan jeg tenker og arbeider med ideer som er fundert i begrepene. Heller enn å arbeide med flersjiktighet og flertydighet som kun avgrensede komposisjons- eller instrumentasjonsteknikker, har jeg brukt begrepene som fundament for kompositoriske valg gjennom hele komposisjonsprosessen | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Norges musikkhøgskole | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Norges musikkhøgskole. Masteroppgave. Komposisjon;2023 | |
dc.subject | komposisjon | en_US |
dc.subject | flersjiktighet | en_US |
dc.subject | instrumentalmusikk | en_US |
dc.title | Subtil flersjiktighet. En styrende idé i komposisjonsarbeidet | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Humaniora: 000::Musikkvitenskap: 110::Musikkteori: 112 | en_US |
dc.source.pagenumber | 46 sider | en_US |