dc.contributor.author | Haug, Martin Nygård | |
dc.date.accessioned | 2018-06-21T11:13:49Z | |
dc.date.available | 2018-06-21T11:13:49Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2502490 | |
dc.description | Norges musikkhøgskole. Masteroppgave. Komposisjon | nb_NO |
dc.description.abstract | Forord. - Som masterarbeid i komposisjon skal det leverast ein kompositorisk del, i mitt tilfelle verket Ly, og ein skriftlig del, som er den føreliggjande teksten. Det skal følgja med ei pensumliste over gjennomgått litteratur; denne følgjer etter litteraturlista for denne oppgåva, og er i nokon grad samanfallande. Den skriftlige oppgåva er å rekna som ein refleksjon over arbeidet med det 45 minutt lange stykket Ly, og er følgelig ein tekst som handlar om å jobba med form over større tidsflater. Relevante problemstillingar knytt til persepsjon av tid og form blir drøfta frå psykologiske og nevrologiske perspektiv, og vidare aktualisert gjennom eksempel på instrumentalverk etter 1945 som på ulike vis taklar utfordringa det er å jobba med musikk over lengre varigheter. I andre del viser eg koss studia av desse problemstillingane har påvirka og gitt næring til mitt eige arbeid med ei lengre musikalsk form, og gir eit innblikk i vegen fram til ferdig verk. | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.publisher | Norges musikkhøgskole | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Norges musikkhøgskole. Masteroppgave. Komposisjon;2017 | |
dc.subject | komposisjon | nb_NO |
dc.subject | tid i musikk | nb_NO |
dc.title | I eitt og alt – om eit forsøk på komposisjon over lengre tidsstrekk | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Humaniora: 000::Musikkvitenskap: 110::Musikkteori: 112 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 30 s. | nb_NO |