Frå skjema til schema. Ei praksisbasert utforsking av forholdet mitt til form i jazzkomposisjon
Master thesis
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/11250/2687871Utgivelsesdato
2020Metadata
Vis full innførselSamlinger
- Masteroppgaver [283]
Sammendrag
Abstract - Norsk -
Denne teksten fylgjer seks nye verk for store jazzensemble. Med utgangspunkt i ynsket om eit meir personleg formspråk, diskuterer eg, m.a. med perspektiv frå kognitiv psykologi og tekstlingvistikk, formbygnad i min eigen musikk for å prøve å oppnå ei meir fundamental og sjangeragnostisk forståing for form, og for å Spesifikt undersøkjer eg kva slags komposisjonsstrategiar eg har brukt for å skape (og bryte med) verksspesifikke/-interne spelereglar (syntaks) og forventingar (schemata).
- English -
This text supplements six new works for large jazz ensembles composed over a period of three years. In search of a more personal expression of musical form, I include perspectives from cognitive psychology and text linguistics in the discussion of formal constructions within my own music, so as to improve my understanding of musical form on a more fundamental and genre-agnostic level, as well as to explain and externalize certain aspects of my tacit knowledge of form. Specifically, I examine the compositional strategies and techniques I have employed to set up (and break) work-specific/-internal rules (syntax) and expectations (schemata).
Beskrivelse
Norges musikkhøgskole. Masteroppgave. Komposisjon