dc.contributor.author | Tvedten, Martin | |
dc.date.accessioned | 2024-03-05T10:26:43Z | |
dc.date.available | 2024-03-05T10:26:43Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3121057 | |
dc.description | Norges musikkhøgskole. Masteroppgave. Komposisjon | |
dc.description.abstract | I denne oppgåva undersøkjer eg relasjonen mellom fenomena narrativ og improvisasjon i konteksten komposisjon for større ensemble. Eg fokuserer på korleis interaksjonen mellom dei to er, med særleg interesse for kva effekt improvisasjon kan ha på narrativ. Dette gjer eg ved å drøfte faglitteratur om temaet, som eg bruker til å analysere eigne verk. Problemstillinga for oppgåva er korleis improvisasjon på ulike måtar kan brukast som ein del av eit overordna musikalsk narrativ, i komposisjon for større ensemble.
Oppgåva har fem delar: -
1. Ei innleiing med diskusjon, utgreiing og avklaring rundt begrepsbruk og val av innfallsvinkel og avgrensing. -
2: Presentasjon av teoretiske rammeverk og ulike perspektiv på temaet musikalsk narrativ, og drøfting av desse. -
3. Presentasjon av improvisasjon som metode for narrativ med diskusjon om forskjellane mellom improvisasjon og komposisjon. -
4. Refleksjon og evaluering av eigne verk opp mot temaet i oppgåva, med gjennomgått teoretisk grunnlag som rammeverk. Komposisjonane er frå mastergradperioden. -
5. Oppsummering og avsluttande refleksjonar | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | Norges musikkhøgskole | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Norges musikkhøgskole. Masteroppgave. Komposisjon;2023 | |
dc.relation.haspart | Masteroppgave i komposisjon består av en kompositorisk del (partitur og lydfiler) og en teoretisk del (som oftest et et essay) | en_US |
dc.subject | musikalsk narrativ | en_US |
dc.subject | improvisasjon | en_US |
dc.subject | jazzimprovisasjon | en_US |
dc.title | Fri forteljing : ei drøfting av relasjonen mellom improvisasjon og musikalsk narrativ i komposisjon for store ensemble | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Humaniora: 000::Musikkvitenskap: 110::Musikkteori: 112 | en_US |
dc.source.pagenumber | 50 sider | en_US |