Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorStorsve, Vegar
dc.contributor.authorWestby, Inger Anne
dc.contributor.authorRuud, Even
dc.date.accessioned2011-01-27T14:43:38Z
dc.date.available2011-01-27T14:43:38Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationKapittel i boken: Musikk i psykisk helsearbeid med barn og ungeen_US
dc.identifier.isbn978-82-7853-060-3
dc.identifier.issn0333-3760
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/172195
dc.description.abstractThe questions raised in this report concern to what extent a music project can strengthen a sense of self and identity, the experience of belonging to own traditions among Palestinian youth. Further, how it is possible to organize a music project that gives possibilities for musical learning and personal growth? And how can such a project afford new role models and responsibilities that may give hope for a better future?en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNorges musikkhøgskoleen_US
dc.relation.ispartofseriesNMH-publikasjoner;2009:5
dc.relation.ispartofseriesSkriftserie fra Senter for musikk og helse;2
dc.subjectmusikkterapien_US
dc.subjectungdomen_US
dc.subjectflyktningeren_US
dc.subjectmusikkprosjekten_US
dc.titleHåp og anerkjennelse : om et musikkprosjekt blant ungdommer i en palestinsk flyktningleiren_US
dc.typeChapteren_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.subject.nsiMusic therapy: 113en_US
dc.source.pagenumberS. 187-203en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel