• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Norges musikkhøgskole
  • Artikler og bokkapitler
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Norges musikkhøgskole
  • Artikler og bokkapitler
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Artist or researcher? Tradition or innovation? Challenges for performing musician and arts education in Europe

Georgii-Hemming, Eva; Angelo, Elin; Gies, Stefan; Johansson, Karin; Rolle, Christian; Varkøy, Øivind
Chapter
Thumbnail
Åpne
Research_note._Artist_or_researcher.pdf (210.1Kb)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/2474217
Utgivelsesdato
2016
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Artikler og bokkapitler [390]
Originalversjon
I: Nordic Research in Music Education. Yearbook Vol. 17 2016, s. 279-292  
Sammendrag
This research note presents an overview of Discourses of Academization and the music Profession in Higher Music Education (DAPHME). DAPHME is a three-year research project, commencing in January 2016 and ending in December 2018. The project is funded by The Swedish foundation for Humanities and Social Sciences (Riksbankens Jubileumsfond). Eva Georgii-Hemming (Örebro University) is the project leader and team members are Karin Johansson (Lund University), Elin Angelo (Norwegian University of Science and Technology), Øivind Varkøy (Norwegian Academy of Music), Christian Rolle (University of Cologne), and Stefan Gies (University of Music, Dresden and CEO of AEC—Association Européenne des Conservatoires, Académies de Musique et Musikhochschulen, Brussels).
Beskrivelse
Research note
Utgiver
Norges musikkhøgskole
Serie
Nordisk musikkpedagogisk forskning;Årbok 17
NMH-publikasjoner;2016:5

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit