Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorDyndahl, Petter
dc.contributor.authorKarlsen, Sidsel
dc.contributor.authorNielsen, Siw Graabræk
dc.date.accessioned2019-09-09T09:47:40Z
dc.date.available2019-09-09T09:47:40Z
dc.date.issued2019-09
dc.identifier.citationKronikk i: Musikkultur.no, 6. juni 2013. - www.musikk-kultur.nonb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2614269
dc.descriptionKronikk, opprinnelig publisert online 6. juni 2013 av Musikkultur.no. Opprinnelig url http://musikkultur.no/eneo/eneo.dll?tem=mu_open_archive&id=174612. - PDF av publisert versjon, mottatt fra en av forfatterne.nb_NO
dc.description.abstractMusikkens egenverdi må være hovedargumentet for å ha musikkfaget i skolen. Det er farefullt å begrunne musikkfaget med annen nytteverdi, skriver Petter Dyndahl, Sidsel Karlsen og Siw Graabræk Nielsen, professorer ved Høgskolen i Hedmark og Norges musikkhøgskole (2013)nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.subjectmusikkfagetnb_NO
dc.titleMusikkfagets effekter og verdiernb_NO
dc.title.alternativeThe effects and values of music educationnb_NO
dc.typeChroniclenb_NO
dc.description.versionpublished versionnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Humaniora: 000::Musikkvitenskap: 110::Musikkpedagogikk: 114nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel