dc.contributor.author | Dyndahl, Petter | |
dc.contributor.author | Karlsen, Sidsel | |
dc.contributor.author | Nielsen, Siw Graabræk | |
dc.date.accessioned | 2019-09-09T09:47:40Z | |
dc.date.available | 2019-09-09T09:47:40Z | |
dc.date.issued | 2019-09 | |
dc.identifier.citation | Kronikk i: Musikkultur.no, 6. juni 2013. - www.musikk-kultur.no | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2614269 | |
dc.description | Kronikk, opprinnelig publisert online 6. juni 2013 av Musikkultur.no. Opprinnelig url http://musikkultur.no/eneo/eneo.dll?tem=mu_open_archive&id=174612. - PDF av publisert versjon, mottatt fra en av forfatterne. | nb_NO |
dc.description.abstract | Musikkens egenverdi må være hovedargumentet for å ha musikkfaget i skolen. Det er farefullt å begrunne musikkfaget med annen nytteverdi, skriver Petter Dyndahl, Sidsel Karlsen og Siw Graabræk Nielsen, professorer ved Høgskolen i Hedmark og Norges musikkhøgskole (2013) | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.subject | musikkfaget | nb_NO |
dc.title | Musikkfagets effekter og verdier | nb_NO |
dc.title.alternative | The effects and values of music education | nb_NO |
dc.type | Chronicle | nb_NO |
dc.description.version | published version | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Humaniora: 000::Musikkvitenskap: 110::Musikkpedagogikk: 114 | nb_NO |