Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorEggen, Anne Torø
dc.date.accessioned2019-11-11T10:41:14Z
dc.date.available2019-11-11T10:41:14Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationI: Musikkterapi i praksis, s. 53-60nb_NO
dc.identifier.isbn978-82-7853-222-5 (interaktiv pdf)
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2627659
dc.description.abstractBeskrivelse av tre situasjoner som illustrasjon av viktigheten av å forsøke å nullstille seg i møte med det enkelte barn, gang på gang, selv etter flere år sammen, med daglige møter. Jeg har som målsetting i mitt arbeid å bevare åpenhet og nysgjerrighet, helt til jeg går av med pensjon! Jeg har også som målsetting at barna skal få styrket sin selvbevissthet, at de skal oppleve seg selv som viktige bidragsytere hver gang vi er sammen i time. I dette arbeidet er improvisasjon, gjentakelser og rammeaktiviteter viktige metodiske og terapeutiske arbeidsredskaper, og en forutsetning for å lykkes med å skape en samhandling som oppleves meningsfull for begge parter.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNorges musikkhøgskolenb_NO
dc.relation.ispartofseriesNMH-publikasjoner;2017:1
dc.subjectmultifunksjonshemningnb_NO
dc.titleÅ være, sammen. Tre fortellinger om musikkterapi med elever med multifunksjonshemningnb_NO
dc.typeChapternb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Humaniora: 000::Musikkvitenskap: 110::Musikkterapi: 113nb_NO
dc.source.pagenumber53-60nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel