Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorFrisk, Rita Strand
dc.date.accessioned2019-11-11T14:20:33Z
dc.date.available2019-11-11T14:20:33Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationI: Musikkterapi i praksis, s. 117-126nb_NO
dc.identifier.isbn978-82-7853-222-5 (interaktiv pdf)
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2627778
dc.descriptionnb_NO
dc.description.abstractSkolen og pedagogisk psykologisk tjeneste (PPT) trengte generell bistand til pedagogisk tilrettelegging for Knut og henvendte seg til kompetansesenteret der jeg var ansatt. Jeg ble involvert i saken da musikkpedagogens ønsket hjelp til musikkundervisningen med Knut. Jeg startet rådgivningsarbeidet med å sette meg godt inn i Knuts kognitive, motoriske og sosiale forutsetninger. Dernest observerte jeg en musikktime på skolen. På denne bakgrunnen ble musikkpedagogen og jeg enige om en musikkterapeutisk utredning i musikkrommet på kompetansesenteret. Formålet med utredningen var å finne ut hvordan best tilrettelegge musikkopplæringa på tromme og cymbal for å unngå frustrasjoner.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNorges musikkhøgskolenb_NO
dc.relation.ispartofseriesNMH-publikasjoner;2017:1
dc.subjectrådgivningnb_NO
dc.subjectmusikkpedagogikknb_NO
dc.title"A child is born"nb_NO
dc.typeChapternb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Humaniora: 000::Musikkvitenskap: 110::Musikkterapi: 113nb_NO
dc.source.pagenumber117-126nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel