Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorStige, Brynjulf
dc.date.accessioned2010-02-18T14:37:53Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationI: Perspektiver på musikk og helse : 30 år med norsk musikkterapi, S. 49 - 65
dc.identifier.isbn978-82-7853-052-8
dc.identifier.issn0333-3760
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/172163
dc.description.abstractMedan den amerikanske musikkterapiforskaren Ken Aigen (1991) har argumentert for metaforar som “indigenous theory” og “indigenous research paradigm”, utifrå eit fokus på musikkterapien sine røter i klinisk praksis, vil eg altså argumentere for ei fagutvikling som dyrkar integrasjon av ulike tverrfaglege element. For eit lite fagmiljø med eit stort gjenstandsområde er det ekstra viktig ikkje å utvikle motstand mot å importere teori og forskingsmetodar frå andre fagfelt. Der er sjølvsagt ein fare i at ein då ikkje utviklar ein egen identitet, men søkjer ein å løyse det problemet med dyrking av noko unikt eller “innfødd” musikkterapeutisk, risikerer ein etter mitt skjøn isolasjon. Alternativet eg har argumentert for er medviten utvikling av ein hybrid identitet. Hybriditet gjer ikkje akademiske normer som universalisme, felleseige, ueigennytte, originalitet og organisert skeptisisme mindre relevante, men meir komplekse.en
dc.format.extent88435 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoben
dc.publisherNorges musikkhøgskoleen
dc.relation.ispartofPerspektiver på musikk og helse : 30 år med norsk musikkterapi
dc.relation.ispartofseriesSkriftserie fra Senter for musikk og helse;1
dc.relation.ispartofseriesNMH-publikasjoner;2008:3
dc.subjectforskningen
dc.titleMusikkterapiforskning : mellom praksis og akademiaen
dc.typeChapteren
dc.typePeer revieweden
dc.subject.nsiVDP::Humanities: 000::Musicology: 110::Music therapy: 113en
dc.source.pagenumber49 - 65en
dc.source.volume2008en
dc.source.journalNMH-publikasjoneren
dc.source.issue3en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel