Ungdom, samspel og komponering
Chapter, Peer reviewed
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/172207Utgivelsesdato
2009Metadata
Vis full innførselSamlinger
- Artikler og bokkapitler [390]
Originalversjon
Kapittel i boken: Musikk i psykisk helsearbeid med barn og ungeSammendrag
I det følgjande vil det bli presentert eit musikkterapeutisk arbeid med ungdom med samansette vanskar og store belastningar i livet. Spørsmålet om terapi for denne gruppa er ikkje kva intervensjon som er utviklande, men kva intervensjonsform som utviklar kven (Roth & Fonagy 1996). Målet med denne artikkelen er å vurdere eigen aktivitet med musikkterapi som metode på ein poliklinikk for psykisk helsevern for barn og unge (BUP), og i den konteksten prøve å vise at musikkterapi er ei aktuell intervensjonsform. Bessel van der Kolk m.fl. (2006) evaluerer eit teaterbasert voldsforebyggande program for ungdom, og spør om det i for stor grad vert snakka om vonde og vanskelege opplevingar, framfor å nytte til dømes drama, musikk og dans for å uttrykke seg. I artikkelen utdjupar han kvifor meiningsfull kreativ aktivitet har betre effekt for målgruppa enn til dømes berre samtaleterapi.
Utgiver
Norges musikkhøgskoleSerie
NMH-publikasjoner;2009:5Skriftserie fra Senter for musikk og helse;2